Bezorgen en Afhalen

SteigerbuisOnline heeft een fysieke vestiging in Monster, gemeente Westland. Daarom bieden we je naast voordelige verzendopties ook de mogelijkheid om jouw bestelling zelf af te halen.

Wat zijn de verzendkosten bij SteigerbuisOnline?
Bij SteigerbuisOnline betaal je altijd vaste tarieven voor het bezorgen van je bestelling.
Wat is de gemiddelde levertijd?
Op dit moment is de gemiddelde levertijd 2-3 werkdagen. De gemiddelde levertijd bij SteigerbuisOnline is op dit moment 2 tot 3 werkdagen. In de meeste gevallen worden bestellingen binnen deze termijn geleverd, mits alle producten op voorraad zijn. De exacte levertijd kan iets variëren, afhankelijk van de omvang en samenstelling van je bestelling. Omdat we maatwerk leveren en werken met zorgvuldige handmatige verwerking, kan het voorkomen dat de levering iets meer tijd in beslag neemt. Heb je ...
Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij SteigerbuisOnline?
Ja, je kunt je bestelling kosteloos afhalen bij ons magazijn in Monster. Tijdens het afronden van je bestelling kies je eenvoudig voor de optie ‘Afhalen in Monster’. Je betaalt dan uiteraard geen verzendkosten. In de meeste gevallen ligt je bestelling dezelfde werkdag al voor je klaar. Zodra je order gereed is, ontvang je van ons een e-mail. Je bent van harte welkom om je bestelling op te halen in onze showroom. Wil je bij het afhalen nog iets toevoegen of wijzigen aan je bestelling...
Wat is het afhaaladres van SteigerbuisOnline in Monster?
Je bent van harte welkom bij SteigerbuisOnline op onze locatie in Monster. Dit is zowel onze afhaallocatie als showroom (op afspraak) voor klanten die hun bestelling zelf willen ophalen of producten willen bekijken.  Ons adres is:

SteigerbuisOnline
Vlotlaan 112
2681 TV Monster
Nederland Wil je je bestelling komen afhalen? Kies dan bij het afronden van je bestelling voor de optie 'Afhalen in Monster'. Je ontvangt van ons een e-mail zodra je bestelling klaarstaat. Afhalen is...
Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet in ontvangst kan nemen?
Ben je niet thuis op het moment van levering? Geen probleem. Als onze vervoerder de bestelling niet kan afleveren, laat hij een kennisgeving achter met een telefoonnummer en het bijbehorende vrachtnummer. Met deze gegevens kun je rechtstreeks contact opnemen met de vervoerder om een nieuwe bezorgafspraak in te plannen. In de meeste gevallen wordt er automatisch een nieuwe bezorgpoging gedaan op de eerstvolgende werkdag. Houd hiervoor het briefje van de vervoerder of de Track & Trace-informatie...