Product toegevoegd
Wat moet ik doen als er iets ontbreekt of beschadigd is in mijn bestelling?
Is je bestelling niet compleet of is er iets beschadigd aangekomen? Dat is natuurlijk vervelend, en we lossen het graag voor je op. Volg onderstaande stappen om je melding correct in te dienen.
Onbrekend onderdeel melden
Stuur binnen 48 uur een e-mail naar [email protected] of een bericht via Whatsapp met je ordernummer en een korte omschrijving van wat er ontbreekt. Na controle sturen we de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk na.
Beschadigd onderdeel melden
Stuur binnen 48 je melding naar [email protected] of via Whatsapp en voeg altijd duidelijke foto's van de beschadiging toe. Zonder foto's kunnen wij de klacht helaas niet in behandeling nemen.
Na ontvangst van je melding nemen we zo snel mogelijk contact met je op en zorgen we voor een passende oplossing.
Dien je melding maar één keer in (via Whatsapp of e-mail). Meerdere meldingen over hetzelfde probleem zorgen niet voor snellere afhandeling, maar juist voor vertraging in onze reactietijd.